svar; Häst vs ponny

Det är väldigt roligt att såpass många har engagerat sig i frågan men haha.. vet inte riktigt vad jag ska säga, helt underbart hur så många har misstolkat och framförallt hur många som blivit sura/arga. Blir så lättroad äver hur lätt det är att provicera människor. Få höll med men stor del av de som angaskerade sig höll med iaf lite gran. Vissa underbara människor retade sig verkligen och fick komentarer som "skaffa dig ett liv" och att mina åsikter är helt felaktiga. Men detta är min blogg och jag väljer vad jag skriver för det finns något som heter ytrandefrihet i vårat avlånga land :)

Men lite förtydligande eftersom att så många tyvärr msstolkade lite gran.
Jag menar inte att det är fel att gå över på storhäst när man fortfarande är junior, jag tycker dock att det är tråkigt att så många gör det. Och om jag hade haft den möjligheten att tävla ponny skulle jag ta den men jag är för lång så det går inte längre, älskar verkligen min ponny men kan inte hoppa högre höjder pga att det blir sådan obalans pga min längd. Och det jag menade var att självklart om man är för stor för ponny eller bara har möjlighet att rida storhäst så why not. 

Men dethär är iaf min åsikt och jag är kanske lite avundsjuk på de som har de förutsättningar att kunna tävla/rida ponny.

Måste säga att jag ger stor kred till juniorer som rider ponny så länge det går! :)


Kommentarer
Julia

sv; tack för tipset! ;)

och sen tycker jag att det där stämmer helt rätt!! :)



Blogg: http://hasteeen.blogg.se/
2012-07-13 @ 11:46:53
Sofia :)

Superfin blogg! ♥ :)



Kolla gärna in vår blogg, nu har vi precis startat en rolig bloggtävling på bloggen! :)



Blogg: http://sagoponnysar.devote.se
2012-07-13 @ 13:57:12




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback