Tror det är måndag.. eller vänta nej

I väntan på att bli skjusad till stallet tar jag och uppdaterar lite (orkar inte gå) haha.. 

Men iaf så har jag tappat tidsuppfatningsförmågan, var helt säker på att det var måndag idag. Har inte en aning om när skolan börja. dock ser jag ändå fram emot de eftersom jag börjar på gymnasiet. Ska bli kul faktiskt :) Ny skola nya människor, andra lärare och andra tider. Nya förutsättningar helt enkelt.

Cool story bro

De dem i min förra klass trodde att jag skulle arbeta som samt motivering varför haha. Det roliga var att jag blev rätt rörd av att läsa det dem hade kommit fram till :) Dock vet jag framförallt inte vart lärare, servitör, målare och frisör kommer ifrån!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback