Usch

Hemskt vad dålig uppdatering jag har haft här... men har legat utslagen i några dagar så har knappt orkat rida eller göra någonting annat för den delen. Dessutom har min dator kronglat så har inte kunnat blogga från mitt rum/sängen. Mår iaf bättre men är sjukt trött.

Egentligen var planen att jag skulle tältat med några igår men tackvare vädret samt att julia inte mådde bra så slutade det iaf upp med att jag sov hemma hos Helena. Väldigt mysigt och mycket snack :) lyckades även att trilla ur samt välta min säng under natten.. jätte konstigt, förstår inte riktigt hur jag lyckades haha..

Nu ska jag sammla lite mer krafter för att åka till stallet för att rida pytte. Film på honom för någon dag sen kommer också upp! over and out

Så trött

Kommentarer
william

söt headerr:D



Blogg: http://funnyones.blogg.se/
2012-07-15 @ 17:33:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback